میز ها

میز تلویزیون چوبی، انتخابی ایده‌آل و لوکس

میز تلویزیون

چوب جامد به دلیل طول عمر زیاد، سختی، انعطاف پذیری و نگهداری آسان، سنتی‌ترین متریال برای میز تلویزیون چوبی است. حتی تا به حال، پایه‌های نمایشگر زیادی از این جنس مورد نظر نیز انتخاب‌های محبوب برای هر سبکی بوده است. در این‌جا فروشگاه توفرم دکور، قصد دارد تا راجع به این وسیله توضیحات بیشتری را ارائه دهد، پس همراه ما باشید.

مزایای انتخاب میز تلویزیون چوبی:

چه کسی می‌تواند در برابر منحصر به فرد بودن زیبایی یک میز تلویزیون چوبی مقاومت کند؟ بله، این وسیله دارای شکلی است که می‌تواند جلوه‌ای زیبا و خیره کننده را در اتاق به نمایش بگذارد. پس در این‌جا فروشگاه توفرم دکور به مزایای انتخاب آن می‌پردازد:

مطالعه بیشتر : برای اطلاعات درباره انواع طرح های میز تلوزیون از مقاله ی میز تلویزیون، وسیله‌ای ضروری و مدرن دیدن فرمایید.

  • مقاومت در برابر کیفیت: دوام این وسیله مورد نظر، یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کنید. دلیل آن این است که با سرمایه‌گذاری روی یک میز چوبی با کیفیت خوب تا چند سال آینده نیازی به هزینه‌های مکرر برای تعویض آن در خانه ندارید.
  • زیبایی شناسی: پایه‌های نمایشگر از این جنس، ارزش هنری دارند و بافت ظریف دانه چوب، میز را زیباتر می‌کند. اما نه تنها این موضوع، بلکه طراحی که برروی این وسیله‌ها انجام می‌شود هرگز از مد نمی‌افتد  تا بتوان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.
  • محکم‌تر: پایه‌های نمایشگر از این جنس، نسبتاً ایمن و محکم‌تر از سایر مواد هستند. هر چه سطح تراکم الیاف،  بیشتر باشد میز مستحکم‌تر می شود.
  • از وزن مناسب و بهتری، برخوردار هستند.
  • از مزایای دیگر، روش نصب آسان و راحت‌تر است.
  • قیمت قابل تنظیم است: اکنون می‌توانید مدل پایه‌ای را بیابید که بتوان آن را با نیازهای روزانه خود تطبیق داد.
  • این مورد را نیز نباید فراموش کرد که قابل ست شدن با لوازم دیگر مانند مبلمان و غیره است.

مشخصات میز تلویزیون چوبی

پایه‌های نمایشگری که از این جنس  ساخته می‌شوند، دارای مشخصاتی هستند که فروشگاه توفرم دکور خواهد گفت. در ابتدا باید گفت که برای ساخت، بهتر است از چوب طبیعی  استفاده شده باشد تا از کیفیت بالاتر و عمر بیشتری برخوردار شوند.

مشخصه دیگر به وزن آن‌ها بر می‌گردد که باید سبک و در عین حال، متعادل باشد. به غیر از مواردی که گفته شد، ظاهر زیبا و لوکس نیز حرف اول را می‌زند. ضمن آن‌که طول، عرض و ارتفاع باید مطابق و طبق اندازه‌های استاندارد باشد. از مشخصات دیگر به نقش و  بافتی است که  در هر مدلی باید حفظ شده باشد تا حس چوب به بیننده داده شود.

بهترین نوع چوب برای میز تلویزیون

 خرید یک میز تلویزیون ممکن است، ساده به نظر برسد. با این حال، تأثیر قابل توجهی بر ظاهر و احساس این وسیله مورد نظر دارد. جدا از انتخاب سبک خاص که مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزل شما باشد، خود  جنس نیز یک تصمیم کلیدی است. در اصل باید گفت نوع چوبی که انتخاب می‌کنید، مهم‌ترین نکته  است که فروشگاه توفرم دکور به آن‌ها اشاره خواهد کرد.

مطالعه بیشتر : برای اطلاعات بیشتر درباره انتخاب سایز پایه تلویزیون مقاله ی پایه تلویزیون، انتخابی مهم را مطالعه فرمایید.

  1. روسی، گزینه‌ای مهم که در برابر رطوبت و یا پیچ‌خوردگی بسیار مقاوم است. ضمن آن‌که قابلیت سمباده‌کشی را نیز به راحتی دارد.
  2. راش، جنس دیگری که از نفوذ قارچ و حشرات به بافت خود جلوگیری می‌کند.
  3. دانه صاف و سبک افرای سخت، امکانات هیجان انگیزی را برای طراحی میز تلویزیون معاصر باز می‌کند. شما می‌توانید یک وسیله مد روز درست کنید که مطابق با مدل‌های فوق مدرن خود باشد. وسیله‌ای برای ایجاد فضای آرامش بخش که فقط با افرا، می‌توانید به آن دست یابید. ضمن آن‌که از دوام زیادی برخوردار است.
  4. گردو رنگی غنی، کرمی مایل به سفید تا تیره شکلاتی است.  یک انتخاب عالی برای این وسیله با ظاهر امروزی که در مرکز اتاق نشیمن شما قرار خواهد گرفت. با توجه به تنوع رنگ آن، می‌توانید به راحتی مبلمانی متناسب با چنین چیزی اضافه کنید. به دلیل سختی ذات گردو  بسیار بادوام و می‌تواند برای سال‌ها استفاده زیاد، خوب به نظر برسد.
  5. چنار از بهترین و با دوام‌ترین‌ها که وزن سنگین وسایل را نیز به راحتی، تحمل می‌کند.
  6. اگر به دنبال میز تلویزیون چوبی با بافتی یک دست و براق هستید، ماهوگان انتخابی بسیار مناسب است.

نتیجه:

فروشگاه توفرم دکور عقیده دارد،  میز تلویزیون در جایی که قرار می‌گیرد باید با سایر لوازم مطابقت و نوع چوبی که استفاده شده نیز بسیار اهمیت دارد. همچنین بودجه و سلیقه شخصی علاوه بر استفاده نهایی، نقش مهمی ایفا می‌کند.

برای دیدن انواع میز تلویزیون روستیک کلیک کنید.

برای دیدن تمامی محصولات چوب و فلز کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *