میز ها

میز تلویزیون، وسیله‌ای ضروری و مدرن

میز تلویزیون در بسیاری از خانواده‌ها، برخی از وسایل نقطه کانونی اتاق نشیمن یا منطقه تفریحی است. از این رو همیشه موقعیت برجسته‌ای بر روی آن وسیله  اختصاص می‌یابد. یکی از این وسیله‌ها میز تلویزیون است که در طرح‌ها، متریال‌ها و سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند فضای ذخیره سازی اضافی را فراهم  و این وسیله مورد نظر شما را بیشتر نمایان کنند. در این مقاله  فروشگاه توفرم دکور به شما کمک می‌کند، تشخیص دهید که چه میز تلویزیونی برای نیازها و ترجیحات شما ایده آل است، پس به خواندن ادامه دهید.

طرح‌های میز تلویزیون:

مهم‌ترین نکته در هنگام خرید میز  تلویزیون جدید، طراحی یا پیکربندی است که به طور ایده‌آل برای شما و خانواده شما کار می‌کند. در اصل می‌توان گفت از آن‌جایی که این ساختار، شکل و عملکرد دقیقی است که مطمئناً سال‌ها از آن استفاده خواهید کرد، داشتن طراحی مناسب بسیار مهم است. با این حال، انواع و طرح‌های مختلف این وسیله به شرح زیر است:

مطالعه بشتر : اگر شما هم قصد خرید میز تلوزیون چوبی دارید ولی نمیدانید چه جنس چوبی برای میز تلوزیون بهتر است مقاله ی میز تلویزیون چوبی، انتخابی ایده‌آل و لوکس را مطالعه فرمایید.

  • طرح دیواری: در مدل‌های بسیار متنوعی، طراحی می‌شوند که هر کدام جلوه بسیار خاصی به فضای مورد نظر خواهند بخشید.
  • طرح پازلی: مدلی که همانند یک پازل عمل می‌کند. بدین معنا که قسمت‌های مختلف را می‌توان تغییر داد تا طرح‌های جدیدی را ابداع کنید.
  • طرح قفسه باز: یکی از رایج‌ترین میزهای تلویزیون که در فضاهای جمع و جور به خوبی عمل می‌کند.
  • طرح کنسول: این مدل مورد نظر از قفسه‌های گوناگونی تشکیل شده‌ است که هر کدام، ظرفیت ذخیره‌سازی زیادی را فراهم می‌کند. مزیت استفاده از طرح کنسول  این است که هر گونه درهم و برهمی از دید دور نگه داشته می‌شود تا به فضای زندگی شما ظاهری منظم و شیک  بخشد.
  • طرح شناور: طرح بدون پایه که مستقیماً با فضای خالی زیر آن به دیوار، متصل می‌شود. این طرح، ظاهری مدرن و ساده دارد که برای محیط‌های مینیمالیستی بسیار ایده‌آل است.

مواد میز تلویزیون

مواد مورد استفاده برای ساخت میز تلویزیون، یک عامل ضروری است که باید در نظر گرفته شود. شما ممکن است یک چارچوب چوبی کلاسیک، قدیمی   و یا  چیزی مفیدتر یا مینیمال در ساختار فلزی را دوست داشته باشید. پس بدون هیچ مقدمه‌ای، در اینجا مواد مختلفی  وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید:

چوب:  از آن‌جایی که در رنگ‌ها، بافت‌ها و طرح‌های بسیار متفاوتی وجود دارد، ماده‌ای سازگار است. یک میز تلویزیون چوبی سفید و یا  معمولی چوب تیره ممکن است، همان چیزی باشد که معمولاً به دنبال آن هستید. چوب از نظر سبک، رنگ و کاربردی دارای مزیت‌های زیادی است. به جرات  مجلل‌ترین مدل‌ها اغلب از چوب، با تزئینات پیچیده و رنگ‌های سطحی غنی ساخته می‌شوند.

شیشه:  این جنس در طول سال‌ها، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. آن‌ها کاملاً از شیشه تشکیل نشده‌اند، بلکه قفسه‌های شیشه‌ای در بالای قاب‌های فلزی یا چوبی دارند. از آنجایی که شیشه شفاف است، می‌تواند اتاق را بزرگ‌تر و در یک طراحی مدرن یا در یک منطقه فشرده به خوبی کار کند. از طرف دیگر شیشه این مضرات را دارد که به راحتی له می‌شود، بنابراین در خانه‌هایی که بچه‌های کوچک دارند باید از آن جلوگیری کرد.

مطالعه بیشتر : برای دیدن انواع محصولات چوب و فلز مدرن از سایت گروه توفرم دیدن فرمایید.

فلز:  به دلیل دوام و استحکام مورد توجه قرار گرفته  و دارای الگو و برش‌های متمایزی هست.

 ام دی اف:  این نوع جنس از الیاف چوب جامد تشکیل شده‌ است که در دما و فشار بالا با ترکیبات مصنوعی ترکیب  و ورقه‌هایی با ضخامت‌های مختلف را تشکیل می‌دهند. از آنجایی که این تخته‌ها ظاهری چوبی دارند در برخی مواقع،  جایگزین چوب اصلی می‌شوند. از مزیت‌های مهم ام دی اف پایدار، ارزان‌ و سطح نسبتاً صافی است که آن را برای نقاشی و تزیین ایده آل می‌کند.

سبک‌های میز تلویزیون

بعد از این‌که در مورد طراحی کلی و مواد ساخت میز تلویزیون خود تصمیم گرفتید، باید گزینه‌های خود را برای یک سبک محدود کنید. این آخرین ویژگی، متمایز این وسیله است که اهمیت آن به عنوان کانون مرکزی فضای زندگی شما تقویت می‌شود. در این‌جا فروشگاه توفرم دکور شما را با  سبک‌های مختلف، َآشنا خواهد کرد:

سبک نوین: خطوط تمیز یکی از جنبه‌های مهم معماری این وسیله  مدرن است که معمولاً از شیشه، چوب یا فلز ساخته می‌شوند.  این سبک با ویژگی‌های جسورانه و اغلب مینیمالیستی، کاربرد و فرم را به نسبت مساوی ترویج می‌کند.

سبک سنتی:  معمولاً از چوب ساخته می‌شوند و دارای حکاکی‌های تزئینی زیادی هستند. بلوط و همچنین انواع چوب‌های عمیق‌تر مانند  ماهون، یک انتخاب رایج برای سبک سنتی است.

سبک  روستیک: معمولاً از چوب ساخته شده‌اند و ممکن است ظاهری صیقلی، خام و در عین حال طبیعی داشته باشند.

سبک مینیمال: این مدل سبک نه تنها با هر سلیقه‌ای ست، بلکه در هر محیطی نیز کاربردی است.

نتیجه:

در این مقاله، فروشگاه توفرم دکور  سعی کرد تا اطلاعاتی را راجع به میز تلویزیون ارائه دهد تا در هنگام انتخاب و خرید به شما کمکی کرده باشد.

برای دیدن انواع میز تلویزیون روستیک کلیک کنید.

برای دیدن تمامی محصولات چوب و فلز کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *